Intern is het magazine van de BNI. Het verschijnt vier keer per jaar in een oplage van 750 exemplaren en wordt verspreid onder de leden van de BNI. Ook zusterorganisaties als BNA, BNO, BNSP en NVTL, bibliotheken, onderwijs- en overheidsinstellingen, (potentiële) opdrachtgevers, particulieren en andere geïnteresseerden ontvangen Intern. De drie pijlers van intern zijn: achtergronden en interviews over actuele ontwikkelingen in de interieurbranche, praktische informatie, en opinie. Het magazine is een blad voor de leden. Hun verhalen, portretten en meningen geven Intern karakter. Een geheel eigen vormgeving, een herkenbaar formaat en goede foto’s versterken dit effect. Een jaarabonnement op Intern kost 49 euro. Leden ontvangen Intern gratis (m.u.v. studentleden).
Intern #4 december 2017
Het thema van deze Intern is digitalisering en technologische vernieuwingen. Ontwikkelingen die de manier waarop mensen leven, wonen, werken en recreëren drastisch veranderen.